-
-
Год выпуска: 2009 Жанр: Action (Tactical / Shooter), 3D, 1st Person, 3rd Person Разработчик: Codemasters Studios Издатель: Codemasters Язык интерфейса: Rus/Eng Язык озвучки: Rus/Eng Версия: v 1.02 Тип издания: RePack Таблетка: Вшита [ViTALiTY]-
-Операционная система: Microsoft® Windows® XP / Vista / Seven Процессор: Pentium 4 2,6 ГГц или аналогичный Athlon 64 Оперативная память: 1 Гб (XP) / 2 Гб (Vista и выше) Видеокарта: C памятью 256 MБ, (GeForce 7600GS или Radeon X1600XT) или лучше Звуковая карта: Звуковое устройство, совместимое с DirectX® 9.0с Свободное место на жёстком диске: 7 ГБ-
-Первая часть этой игры совершила настоящий переворот в сердцах игроков. Никаких лобовых атак – это верный путь к гибели. Каждый шаг должен быть продуман до мелочей. Множество способов выполнить задание – в зависимости от твоего стиля. И невероятный реализм событий, которых не было на самом деле. Миллионы поклонников, бесчисленные модификации, признание прессы и – потрясающий успех! Почти сразу же начались разговоры о создании новой части игры. Ее ждали, на нее надеялись, и вот продолжение одного из лучших военных шутеров вновь готовится перевернуть ваше представление о жанре. Ощущение от игры можно сравнить с прямым эфиром из горячей точки. Единственное отличие – героем этих событий станете именно вы. Китайские войска заняли богатый нефтью и газом дальневосточный остров Скира. Правительство РФ обратилось за помощью к Соединенным Штатам. Взвесив все «за» и «против», командование США вознамерилось принять решительные меры. На остров высаживаются отряды морской пехоты. Насколько удачными будут их действия, зависит только от вас! Вы сможете принять участие в ожесточенных боях и перестрелках, в ночных налетах и снайперских засадах. В бою вы воспользуетесь оружием стран – участниц конфликта и задействуете поддержку с воздуха. Китайские солдаты вооружены до зубов и прошли великолепную боевую подготовку, их прикрывает тяжелая артиллерия и бронетехника. Оставьте надежды на легкую прогулку.
--Особенности игрыНепревзойденный реализм современной войны. Полная свобода проведения боевых операций. 220 километров лесов, полей и холмов. Десятки единиц бронетехники – от джипов до танков . Различные режимы сетевой игры, включая совместное прохождение.
--Особенности RePackv За основу Repack взят Лиц.Контент v Эксклюзивный установщик v Версия игры: [v 1.02] v Ничего не перекодировано v Запуск игры с ярлыка на раб.столе v Удалено-/- v Патч 1.03 Beta вшит,но игра отображается как версия 1.02 v При установке Direct необходимо снять галочку,дабы не установить панель Bing v Присутствуют DLC v Приблизительное время установки 2-3 минуты Зависит от компьютера v Работоспособность проверена на WIN 7_x64 v Автор RePack'a: =NONAME= --Особенности патчаSupport added for 2 new PvP game modes included in DLC Pack 2 - The host is now able to press "Start" button to ready up and begin the 10 second countdown into game irrespective of whether all players are ready or not. - Improved multiplayer stability. - Online synchronisation has been improved mitigating various issues such as shots fired not being registered and missing animations - Improved bullet hit detection on clients - Medics no longer become unable to move if the player they are trying to heal attempts to heal themselves at the same time. - The corpse looting inventory now appears appropriately when characters are killed - The corpse looting inventory updates appropriately when swapping weapons. - Tweaks and amends to enemy and friendly AI. - The damaged vehicle icon no longer becomes stuck on screen if the player is spawned into a vehicle just as it becomes critically damaged. - Fly in camera at the start of the Lumber Yard Infiltration mission now behaves appropriately - alt tabbing when in the lobby no longer causes graphical corruption on ground texture - Speed hack checking has been activated to block 3rd party speed hacks during online games. - Anti-cheat measures implemented to combat leaderboard hacking - Ammo counter for Fire team leaders in PvP matches now counts down the remaining ammo correctly. - Vehicle control responsiveness improved for clients, with input lag reduced - Sessions that you cannot join such as those that contain DLC not present on the players machine appear as greyed out on the browse server screen. - If someone without DLC is invited to a game that requires DLC content they will receive a message explaining this and the game can still be started. They no longer take up a space in the lobby. - Improved On & Offline stability - Player positioned appropriately after exiting a vehicle. - Players are no longer able to access a locked vehicle by using an unlocked vehicle - Mines are no longer triggered by neutral (inactive) vehicles - Death cam view behaves correctly if the player dies whilst in a vehicle and swapping between 3rd & 1st person camera views - It is no longer possible to enter aimed view mode while the weapon select OSD is open. - Binocular functionality no longer impaired by previously selected inventory item. - Weapon torches now turn off properly when swapping out the current weapon via ammo crates with the torch light switched on. - Players stance is now correctly maintained after operating an emplaced weapon - The player is now able to order a fire team under their control to operate an emplaced weapon - "Move To" orders now correctly issued to the pilot rather than individual fire team members when mixed fire teams occupy the crew seats in helicopters. - Helicopter chain guns no longer jam - Weapons rotations for a.i. gyrostablised weapons are no longer updated if they've not got a target set. - Weapon OSD for the M134 Minigun in the AH-6J Helicopter now displays the correct number of rounds loaded (9999). - Helicopters no longer make inappropriate wheel contact surface sounds sound when flying over grassland. - "Live Link" feature in the Mission Editor should now default to launch the game in Windowed mode - The mission editor should now be able to read multiple databases so text strings can be easily added. - Unavailable Bradley and ZBD200 squad references removed from Mission editor - Mouse look sensitivity for mounted weapons is now aligned with other weapons - Respawn timer now displayed in all game modes. - Fixed crash using empty string with OFP:displaySystemMessage - Fixed rare crash in AI input. Unchecked possible invalid cast in AI input. - Changed client prediction code for extrapolating positions, based on how far in the past there is accurate server data. (Optimisation) - getVelocities bug fix for helicopter suspension. Refactor removed getVelocities usage. - Audio Feedback Manager can search blocked speakers list by name as well. (Optimisation) - Destructor of commands is always called in the CommandPool. Prevents possible memory leaks. - walkEchelonControlledSubUnits now recurses through only controlled units. Now processes correct sub units. - Friendly fire feedback will revert to root echelon if no fireteam members are still alive. Processes feedback case correctly. - Fixed clients showing low LOD back weapon between their feet after looting ammo crates. - The player can now add custom audio and modify further AI parameters (Weapon usage values and dispersion system). - Added OFP:getTerrainHeight( x, z ) script cmd to return height of terrain, suitable as a Y value in cmds such as OFP:spawnAtLocation - Can issue AI fireteam a Defend order to unmounted/neutral vehicles. - Multiplayer arena bugfixes in ME - Multiplayer arena size limit changed to include warning zone in ME - New objective & territory icons for DLC2 added to ME - Multiplayer arena warning zone size clamped to 500m - Fixed CampaignEditor not starting on 64bit systems - Added export of attacking army to multiplayer data - Supremacy and Blindside gamemodes added to ME - Sea level is now configurable through Map.xml file -
|