Operation Flashpoint 2: Dragon Rising [v 1.02] (2009) [Rus/Eng] PC | RePack от NONAME

 

Создавать темы 26-Фев-2017 20:13

- -
Год выпуска: 2009
Жанр: Action (Tactical / Shooter), 3D, 1st Person, 3rd Person
Разработчик: Codemasters Studios
Издатель: Codemasters
Язык интерфейса: Rus/Eng
Язык озвучки: Rus/Eng
Версия: v 1.02
Тип издания: RePack
Таблетка: Вшита [ViTALiTY]- -Операционная система: Microsoft® Windows® XP / Vista / Seven
Процессор: Pentium 4 2,6 ГГц или аналогичный Athlon 64
Оперативная память: 1 Гб (XP) / 2 Гб (Vista и выше)
Видеокарта: C памятью 256 MБ, (GeForce 7600GS или Radeon X1600XT) или лучше
Звуковая карта: Звуковое устройство, совместимое с DirectX® 9.0с
Свободное место на жёстком диске: 7 ГБ- -Первая часть этой игры совершила настоящий переворот в сердцах игроков. Никаких лобовых атак – это верный путь к гибели. Каждый шаг должен быть продуман до мелочей. Множество способов выполнить задание – в зависимости от твоего стиля. И невероятный реализм событий, которых не было на самом деле. Миллионы поклонников, бесчисленные модификации, признание прессы и – потрясающий успех! Почти сразу же начались разговоры о создании новой части игры. Ее ждали, на нее надеялись, и вот продолжение одного из лучших военных шутеров вновь готовится перевернуть ваше представление о жанре. Ощущение от игры можно сравнить с прямым эфиром из горячей точки. Единственное отличие – героем этих событий станете именно вы.
Китайские войска заняли богатый нефтью и газом дальневосточный остров Скира. Правительство РФ обратилось за помощью к Соединенным Штатам. Взвесив все «за» и «против», командование США вознамерилось принять решительные меры. На остров высаживаются отряды морской пехоты. Насколько удачными будут их действия, зависит только от вас! Вы сможете принять участие в ожесточенных боях и перестрелках, в ночных налетах и снайперских засадах. В бою вы воспользуетесь оружием стран – участниц конфликта и задействуете поддержку с воздуха. Китайские солдаты вооружены до зубов и прошли великолепную боевую подготовку, их прикрывает тяжелая артиллерия и бронетехника. Оставьте надежды на легкую прогулку.
-

Скриншоты

-

Особенности игры

Непревзойденный реализм современной войны.
Полная свобода проведения боевых операций.
220 километров лесов, полей и холмов.
Десятки единиц бронетехники – от джипов до танков .
Различные режимы сетевой игры, включая совместное прохождение.
-

Скриншоты Установки

-

Особенности RePack

v За основу Repack взят Лиц.Контент
v Эксклюзивный установщик
v Версия игры: [v 1.02]
v Ничего не перекодировано
v Запуск игры с ярлыка на раб.столе
v Удалено-/-
v Патч 1.03 Beta вшит,но игра отображается как версия 1.02
v При установке Direct необходимо снять галочку,дабы не установить панель Bing
v Присутствуют DLC
v Приблизительное время установки 2-3 минуты Зависит от компьютера
v Работоспособность проверена на WIN 7_x64
v Автор RePack'a: =NONAME=
-

DLC

"Overwatch" DLC Pack
-

Особенности патча

Support added for 2 new PvP game modes included in DLC Pack 2
- The host is now able to press "Start" button to ready up and begin the 10 second countdown into game irrespective of whether all players are ready or not.
- Improved multiplayer stability.
- Online synchronisation has been improved mitigating various issues such as shots fired not being registered and missing animations
- Improved bullet hit detection on clients
- Medics no longer become unable to move if the player they are trying to heal attempts to heal themselves at the same time.
- The corpse looting inventory now appears appropriately when characters are killed
- The corpse looting inventory updates appropriately when swapping weapons.
- Tweaks and amends to enemy and friendly AI.
- The damaged vehicle icon no longer becomes stuck on screen if the player is spawned into a vehicle just as it becomes critically damaged.
- Fly in camera at the start of the Lumber Yard Infiltration mission now behaves appropriately
- alt tabbing when in the lobby no longer causes graphical corruption on ground texture
- Speed hack checking has been activated to block 3rd party speed hacks during online games.
- Anti-cheat measures implemented to combat leaderboard hacking
- Ammo counter for Fire team leaders in PvP matches now counts down the remaining ammo correctly.
- Vehicle control responsiveness improved for clients, with input lag reduced
- Sessions that you cannot join such as those that contain DLC not present on the players machine appear as greyed out on the browse server screen.
- If someone without DLC is invited to a game that requires DLC content they will receive a message explaining this and the game can still be started. They no longer take up a space in the lobby.
- Improved On & Offline stability
- Player positioned appropriately after exiting a vehicle.
- Players are no longer able to access a locked vehicle by using an unlocked vehicle
- Mines are no longer triggered by neutral (inactive) vehicles
- Death cam view behaves correctly if the player dies whilst in a vehicle and swapping between 3rd & 1st person camera views
- It is no longer possible to enter aimed view mode while the weapon select OSD is open.
- Binocular functionality no longer impaired by previously selected inventory item.
- Weapon torches now turn off properly when swapping out the current weapon via ammo crates with the torch light switched on.
- Players stance is now correctly maintained after operating an emplaced weapon
- The player is now able to order a fire team under their control to operate an emplaced weapon
- "Move To" orders now correctly issued to the pilot rather than individual fire team members when mixed fire teams occupy the crew seats in helicopters.
- Helicopter chain guns no longer jam
- Weapons rotations for a.i. gyrostablised weapons are no longer updated if they've not got a target set.
- Weapon OSD for the M134 Minigun in the AH-6J Helicopter now displays the correct number of rounds loaded (9999).
- Helicopters no longer make inappropriate wheel contact surface sounds sound when flying over grassland.
- "Live Link" feature in the Mission Editor should now default to launch the game in Windowed mode
- The mission editor should now be able to read multiple databases so text strings can be easily added.
- Unavailable Bradley and ZBD200 squad references removed from Mission editor
- Mouse look sensitivity for mounted weapons is now aligned with other weapons
- Respawn timer now displayed in all game modes.
- Fixed crash using empty string with OFP:displaySystemMessage
- Fixed rare crash in AI input. Unchecked possible invalid cast in AI input.
- Changed client prediction code for extrapolating positions, based on how far in the past there is accurate server data. (Optimisation)
- getVelocities bug fix for helicopter suspension. Refactor removed getVelocities usage.
- Audio Feedback Manager can search blocked speakers list by name as well. (Optimisation)
- Destructor of commands is always called in the CommandPool. Prevents possible memory leaks.
- walkEchelonControlledSubUnits now recurses through only controlled units. Now processes correct sub units.
- Friendly fire feedback will revert to root echelon if no fireteam members are still alive. Processes feedback case correctly.
- Fixed clients showing low LOD back weapon between their feet after looting ammo crates.
- The player can now add custom audio and modify further AI parameters (Weapon usage values and dispersion system).
- Added OFP:getTerrainHeight( x, z ) script cmd to return height of terrain, suitable as a Y value in cmds such as OFP:spawnAtLocation
- Can issue AI fireteam a Defend order to unmounted/neutral vehicles.
- Multiplayer arena bugfixes in ME
- Multiplayer arena size limit changed to include warning zone in ME
- New objective & territory icons for DLC2 added to ME
- Multiplayer arena warning zone size clamped to 500m
- Fixed CampaignEditor not starting on 64bit systems
- Added export of attacking army to multiplayer data
- Supremacy and Blindside gamemodes added to ME
- Sea level is now configurable through Map.xml file
-
Яндекс.Метрика