Balrum [Repack] [ENG] (2016) (1.06)

 

Создавать темы 18-Мар-2016 17:24

Balrum
-OСНОВНАЯ ИНФОРМАЦИЯ-•Год выпуска: 1 мар, 2016
•Жанр: RPG, Strategy, Sandbox, Crafting
•Разработчик: Balcony Team
•Издательство: Balcony Team
Версия игры 1.06 от 15 марта
•Платформа: PC
•Тип издания: Repack
•Язык интерфейса: английский
•Язык oзвучки: oтсутствует
•Таблетка: Не требуется
-СИСТЕМНЫЕ ТРЕБОВАНИЯ-• Операционная система: Windows XP +
• Процессор: Single Core 1.6Ghz
• Оперативная память: 1 Гб
• Видеокарта: ATI Radeon X1650 / NVIDIA GeForce 8200 / Intel GMA 950
• Свободного места на жестком диске: 530 mb-ОПИСАНИЕ-Balrum - шикарная олдскульная RPG-песочница с огромным, случайно генерируемым миром, пошаговыми боями, всевозможными квестами, крафтингом, строительством и многими другими возможностями! Оставшись одним из немногих, кто пережил ужасную войну с нежитью, вы укрылись в Темных Лесах. Сможете ли вы выжить там, набраться сил и изгнать нечисть с ваших родных земель? Ответ за вами! Действие игры разворачивается в мире, который пережил войну с нежитью. Лишь жители двух деревень смогли спастись от всепоглощающего ужаса, истребившего королей вместе с их армиями. Они спрятались в таинственных Тёмных Лесах, из которых ещё никто не возвращался. Пока что этого достаточно, ведь даже армии мертвецов не могут ступить в эти земли. Несмотря на эпическую завязку, вместо привычного спасения мира игра фокусируется на более приземлённых, но не менее важных вещах. Так, например, целью первой главы станет строительство дома для главного героя и его дедушки. В процессе строительства и добычи материалов игроку предстоит заниматься крафтингом предметов и даже фермерством (плоды послужат лекарством в случае ранений).
Кроме того, в игре реализована смена дня и ночи, а также полноценные погодные условия. Игроку предстоит улучшать своё жилище, охотиться, сражаться с бандитами, бороться с эпидемиями болезней, выращивать овощи и заниматься многими другими вещами. Схватки в игре происходят в пошаговом режиме, однако действия вашего героя могут иметь влияния на всю игровую карту. Так, например, выпущенный мимо цели огненный шар может улететь в другой конец карты и ненароком сжечь пару деревьев... или недавно выстроенный вами заборчик. Есть в игре и «стелс». Взорвавшись, вышеупомянутый шар может отвлечь внимание противника, что позволит подкрасться к нему со спины в реальном времени и инициировать бой критическим ударом в спину!Balrum Trailer, Coming February, 2016

Особенности RePack-a

Balrum--Ничего не вырезано-
-Ничего не перекодировано-
-Аудио качество / Видео качество (100%)-
-Версия игры: 1.06 от 15 марта-•••RePack by АRMENIAC•••

Update list

Balrum
СТАТЬИ ЗАГОЛОВКИ
15 мар1.06
Community Announcements - Balcony Team
Hello there everyone!
Another small update with a few fixes! Thank you for your detailed reports and continued support!
Those who have problems with the fullscreen mode please make sure to disable DPI scaling on Windows.
Fixes:
-Some UI elements could got stuck outside of the main window because of resolution switching.
-Neil did not give his reward after completing his quests. (Current playthroughs will automatically receive the reward so you don't need to restart the game)
-A certain guild quests could be completed even when you joined a different guild if you do things in a particular order.
-The book that Harry gives you now properly resets after you use it.
-Now you are able to build a cheese churn at your safeplace.
-Typos
To translators. These files changed:
-gui/objects.xml (new line)
-neil/history.xml
Have a nice day guys!
Yours,
Balcony Team-1.05
Community Announcements - Balcony Team
Hello there everyone!
Thank you for your reports and suggestions! Version 1.05 was just released.
Here are the changes:
Fixes:
-Skill books now properly grant the given skill.
-Doors and doorways are now properly deleted when right clicking them during building.
-The number of plantable berry bushes cannot go into the negative anymore.
-Plantable berry bushes had weird names.
-A quest from Hugh removed extra ingredients from your inventory.
-Monster copies no longer give experience.
-Guild traders will properly work now.
-A certain quest acquired on the island no longer gives the wrong quest-description.
-There was a certain place that should have been accessible with the teleport spell or teleport potions.
-There was a bug that was tied to the underground places of the world.
-Typos
Changes:
-Vendors now accept items even when their inventories are full. (Obviously items sold when a trader is full cannot be bought back)
-Regenerated mana from wisdom gives back 50% more mana when not in combat. During combat mana regeneration has not changed!
-When using Fire Arrows the damage dealt is now purely fire damage (not physical + some fire). This should help archers in certain situations.
-The “Silence” bow attack now does not do damage. It only applies the Silence debuff.
-Now you get 16 Simple Arrows when creating Simple Arrows at an anvil.
-Deer now won't notice you as easily as before.
-A certain “host” is now harder to defeat.
Have a nice day everyone!
Yours,
Balcony Team-1.04
Community Announcements - Balcony Team
Hello there everyone! We are back with another update for you!
Thank you for your reports!
Fixes:
-Luglug won't crash the game anymore.
-Teleport effects should not teleport you into the water anymore.
-When exiting a certain lair you are now properly teleported outside instead of ending up in the water.
-The lock picking floating texts now stay on the screen longer.
-Typos
Feature:
-We added more daily routines to the people of Balrum. (this change is visible after chapter 2)
For translators. These files have changed:
-gui/gui_texts.xml
-gui/objects.xml
-fox/golems.xml
-walker/walker_the_alchemist_start.xml
-spike/alone_player.xml
Have a nice day!
Yours,
Balcony Team
Поделиться:
6 мар1.03
Community Announcements - Balcony Team
Hello there everyone!
We hope you are having a peaceful Sunday!
We are back with another small update. Thanks to your detailed reports we can fix the remaining bugs quickly. Thank you!
Fixed:
-Lee (in his special form) can be attacked now. This will help those who did things in a special order.
-The Millstone now grinds all wheat you put into it at the same time.
-Treasure map parts can now be bought.
-The Pet and Thirst/Hunger/Rest movable panels will now automatically adjust themselves if they end up behind your main bar.
-Typos
For translators. These files have changed:
gui/objects.xml
gui/quest_descriptions.xml
grandpa/hugosdeathgrandpa.xml
Thank you all for your support!
Yours,
Balcony Team
Поделиться:
4 марSmall update before the weekend. (1.021)
Community Announcements - Balcony Team
Hello there guys!
We are back with another small update.
It is amazing to see people enjoying the game. As you know Balrum is our first game and for our small team your kind words are heartwarming. Thank you all for your support!
Fixes:
-A few of you were experiencing problems with input when switching to fullscreen. We implemented a workaround. This needs testing because we cannot reproduce it on any of our systems.
-Spells that require a dagger, shield or axe now properly indicate this.
-In building mode when you hover over the required materials a tooltip will now tell you information about the given material.
-Pigs and cows now eat apples, pears and walnuts.
-The Random Teleport Potion might teleport you to an undesirable place. This is now fixed.
-One of the puzzles in the game that is lighting based was causing a small graphical anomaly. This is now fixed.
-Typos
Changes:
-A few learnable abilities have been moved to new NPC-s. (mostly after the middle of the game)
For translators. These files have changed:
dialogs/gui/floating.xml
dialogs/gui/objects.xml
dialogs/tradedialogs.xml
dialogs/cardew/cardewsring.xml
dialogs/helperdialogs/howtofarm.xml
Have a nice weekend.
Yours,
Balcony Team-1.02 Hunger/Thirst
3 МАРТА - BALCONY TEAM
Hello there!
We are back with the second update to Balrum!
We debated about the hunger/thirst situation and we have a solution.
We agree that when you talk and when you are browsing at a vendor hunger/thirst should not be a threat.
We added an option to the difficulty panel during character generation to make hunger/thirst deplete slower.
We did not change the core mechanic but now you have an option if you start a new game.
If you don't wish to use this option simply ignore it and if you are already playing the game and you don't have a problem with the hunger/thirst mechanic you don't have to do anything, the mechanic stays the same.
The only way this mechanic changed for current playthroughs is in while talking and buying items from traders the hunger/thirst mechanic won't be a threat any more.
Fixes:
-Forget crime scroll does not work on a few NPCs.
-The “Unholy Shroud” item's buff is now not removable by a right click.
-Various typos.
Thank you for the reports guys!
Have a nice day!
Yours,
Balcony Team-1.01
2 МАРТА - BALCONY TEAM
Hello there!
Thank you for your feedback and kind words guys! We are back with the first update to Balrum!
(we are still debating about the hunger/thirst situation)
Fixes:
-The guard at Kyler's village won't open the gates.
-The mana usage of the Forget Crime scroll has been reduced.
-The whistle sound won't get stuck in a loop any more.
-Fixed a CTD when trying to repair critical craft items at a repairer.
-Fixed a CTD when a custom item that was a critical craft reached 0 durability after long usage.
-Fixed a bug that was causing a crash after the first boot of the game on certain systems.
-Implemented a workaround to fix a crash on OSX systems that was happening only on the first boot of the game.
To translators: (thank you for your work)
-After we are done with everything regarding the release we will start contacting you.
-We made changes to the “objects.xml” file.
-The game already supports numerous language ASCII character sets but if you have problems with your language characters please contact us.
Have a nice day guys!
Yours,
Balcony Team

Особенности игры


От разработчиков: «Действие Balrum происходит в реальном времени. Это означает, что животные и NPC живут своей обычной жизнью. Живой мир — одна из важнейших характеристик нашей игры. Кузнец будет ковать оружие, персонажи будут есть, спать, общаться, лесоруб действительно будет рубить лес. Животные тоже будут заниматься своими делами — есть, спать и даже охотиться друг на друга. Практически все предметы можно использовать, а также в игре присутствует множество трав и материалов. Чтобы построить дом, вам понадобится много материалов, именно поэтому вы сможете собственноручно взяться за рубку деревьев и добычу камня.
Большое внимание уделено деталям. Например, если пойдёт дождь, то на земле начнут образовываться лужи, и кто знает, что вы можете в них найти? В мире Balrum вас ждёт множество подземелий, некоторые из которых будут многоуровневыми. У каждого подземелья есть свой хозяин, с которым вы сможете сразиться. Предметы, которые будут выпадать из этих боссов, будут тщательно проработаны, так что у вас не возникнет ощущения, что вы сражались зря.
Особенности игры:
* Realtime-геймплей с пошаговыми боями.
* Исследование огромного открытого мира со множеством опасных подземелий.
* Ваш класс будет зависеть от ваших решений.
* Множество сторонних квестов и эпичная главная цель.
* Строительство.
* Фермерство.
* Прирученное животное в качестве вашего верного компаньона.
* Глубокая система крафта (Алхимия, Приготовление пищи, Создание оружия и брони, Комбинирование предметов).
* Цикл дня/ночи и погодная система.
* Механика выживания.

Порядок установки:

Установить, играть.

Скриншоты:

Яндекс.Метрика