Grey Goo (2015) [Ru/En] (1.0/u1) (Grey Box) [Repack] R.G. Games

 

Создавать темы 07-Фев-2015 09:15

- Grey Goo Дата выхода: 23 января 2015
Дата выхода в России: февраль 2015
Жанр: Strategy (Real-time) / 3D
Разработчик: Petroglyphl
Издатель: Grey Box
Издатель в России: 1С-СофтКлаб
Релиз от: R.G. Games
Язык интерфейса: Русский, Английский
Язык озвучки: Английский
Язык субтитров: Русский, Английский
Локализация: 1С-СофтКлаб
Версия: 1.0 build 0.15.7.63610
Тип издания: Переупакованная лицензия
Системные требования:
операционная система
Se7ev, w8, w8.1
минимальная конфигурация
CPU Dual Core 3.5 GHz or AMD, RAM 4096 Mb
VRAM 1024 Mb, DirectX 11
HDD 10,5 Gb

Таблетка: Вшита (codex)
Описание:
Прошли века c тех пор, как человечество впервые покинуло Землю. Все формы жизни в галактике Млечный Путь эволюционировали и пребывают в мире. Но произошла мутация. И теперь загадочный организм направляется к поверхности богатой ресурсами планеты под названием Экосистема 9 с целью поглотить все на своем пути…
Стратегия в реальном времени Grey Goo воплощает классические механики жанра, предлагает сбалансированную боевую систему и делает акцент на принятие важных, поражающих своим масштабом решений. Вам предстоит принять командование одной из трех непохожих рас, отправиться на передовую борьбы за выживание и в конечном счете установить контроль над Экосистемой 9.

Особенности:

  • Выбирайте сторону, наиболее подходящую для вашего стиль игры: человечество, преуспевшее в создании защитных сооружений, Бета – гордая и хорошо приспосабливающаяся раса инопланетян или Goo – загадочная и чрезвычайно мобильная форма жизни.
  • Узнайте больше о конфликте на Экосистеме 9 благодаря увлекательной сюжетной кампании.
  • Меняйте правила на поле боя, производя технические улучшения войск.
  • Наносите удары невероятной разрушительной силы, создавая мощные вооружения, гарантирующие победу в битве.
  • Создавайте собственные поля для будущих грандиозных битв в редакторе карт Grey Goo.

Дополнения:

  • Grey Goo - Soundtrack

Особенности релиза:

  • Удалена вся локализация кроме указанной
  • Не перекодировано
  • Версия (1.0/u1)
  • Разбит на 2 DVD 5 (readme.pdf в папке раздачи)
  • Установка дополнительного П.О. (опционально)
    • Релиз подготовлен Baracuda UA для RG Games

Установка:

  • Запустить файл Setup.exe
  • Установить, настроив параметры установки, следуя подсказкам инсталлятора
  • По завершению успешной установки, игра готова к запуску
  • Играть-
  • История обновления:

    06.02.2015
    Update 1:
    Art
    - Fixed issue where some units’ attacks were appearing through Fog of War
    Audio
    - Fixed bug where the “Has been revealed” announcement was being triggered whenever a player’s units were killed
    - Fixed an issue where the “Has been revealed” announcement was triggered after a vent plug was destroyed
    - Fixed issue where sound effects from the impact of Howitzer mines would sometimes not play
    AI
    - Fixed issue where enemy AI Beta units would attempt to use player’s Repair Pad
    Achievements
    - “Glutton for Punishment” can no longer be achieved against Idle AI
    Engineering
    - A unit’s extents now shrink when moving through groups of other units to make moving through groups smoother
    - Disabled units pushing other units to the side to prevent further issues as a result of the change
    - Fixed a rare issue where refineries could create an island of un-navigable terrain
    - Fixed crash caused by loading a save game from a previous version
    - Fixed crash caused by Goo projectiles being shot down
    - Fixed an issue where a structure’s deconstruction animation would sometimes not play
    - Fixed exploit where Human structures would still be teleported after being destroyed
    - Fixed error that was being given when attempting to save on “The Terminal”
    - Fixed cursor disappearing when accepting an invite during a cutscene
    - Changed agro state generator for Human HQ to prevent a stacking situation that could potentially cause a crash
    Design
    - Fixed the resource display on “The Aperture Device” to better represent the resource locations
    - The timed even in “The Aperture Device” will no longer start if the player moves their Mother Goo away from the node
    - The Crescent fire objective in “The Trench” can no longer be triggered before its intended time by restarting the mission
    - Fixed an exploit with selling Conduits
    - Fixed an issue where players could hide their Purger in the brush
    - Added additional target filtering to Tempest Surveillance Virus upgrade to prevent it from targeting ground and air incorrectly
    - Fixed an issue where Tempest Surveillance Virus Upgrade affected ground units if it hit an air unit that was flying above a ground unit
    UI
    - Fixed several incorrect descriptions in the Encyclopedia
    - The orange bar in the quick match panel will no longer change size when the player invites another player to a premade team
    - Fixed issue where timers would sometimes not appear in the German version
    - Fixed issue where the “no power” icon was appearing after a building’s construction was completed
    - Updated the “no power” icons in “Mago’s Pass” to be consistent with the other “no power” icons in the game
    Terrain Editor
    - Added support for custom user XML and Animations
    - Fixed several crash issues
    - Fixed Skydomes not properly appearing in the editor
    - Fixed issue where props and objects were being visually removed but were still counting in the object count
    - Fixed issue where Fog of War was not appearing when the user checked the fog box
    - Improved water shader for user-created maps
    Хешнуть.

    Скриншоты:

    Яндекс.Метрика
    Рейтинг@Mail.ru